Tekninen asiantuntija (Service Desk: etä- ja lähituki) 

Etsimme joukkoomme asiakaspalveluhenkistä ongelmanratkaisijaa auttamaan loppukäyttäjiä arjen IT-haasteissa. 

Tulet toimeen erilaisten ihmisten kanssa ja olet tikettejä pelkäämätön tiimipelaaja. Hoidat itsenäisesti vastuullesi ottamat tehtävät huolella ja parhaasi tehden. Uskallat myös pyytää apua, kun sitä tarvitset – työkaverin hihasta nykäiseminen on sinulle luontevaa, eikä ongelmia tarvitse ratkoa yksin. Pystyt mukautumaan nopeasti muuttuviin tilanteisiin ja työskentelet johdonmukaisesti kiireellisessäkin vianselvitystyössä. 

Jos nautit siitä, että saat asiat toimimaan ja asiakkaat hymyilemään, tämä paikka voi olla juuri sinulle! 

Mitä odotamme sinulta: 

  • Aiempaa kokemusta Service Desk -työstä 
  • Asiakaspalvelutaitoja ja ratkaisukeskeisyyttä 
  • Teknistä osaamista tai ymmärrystä ainakin seuraavista osa-alueista: Microsoft 365 ja Entra ID, Windows-työasemat, tietoturva, tietoliikenteen ja IT-infran perusteet. Muu tekninen osaaminen katsotaan eduksi. 
  • Sujuva suomen ja englannin kielen taito  

Mitä tarjoamme sinulle? 

Tarjoamme sinulle inspiroivan työyhteisön, jossa pääset osaksi GPTW-sertifioitua organisaatiota, jossa vallitsee avoin ja luottamuksellinen ilmapiiri. Työskentelemme modernisti – voit tehdä työtä siellä, missä se sinulle parhaiten sopii. Kokoonnumme kerran kuukaudessa toimistolle kuukausipalaverin merkeissä aamupalaa nautiskellen ja toivomme, että sinäkin haluat tulla silloin viettämään yhteistä aikaa ja tervehtimään työtovereitasi. 

Tarjoamme kilpailukykyiset edut, laajan työterveyden, sairauskuluvakuutuksen, sekä mahdollisuuden edistää omaa hyvinvointiasi esimerkiksi kuntosalin, hieronnan ja työsuhdepyörän avulla. Meillä lounasetu maksetaan aina palkan päälle. 
 
Tehtävän palkkahaitari on noin 2500-3200€ ja se määräytyy valitun henkilön kokemuksen ja osaamisen perusteella yhdessä sopien. 

Osana hakuprosessia saatamme teettää soveltuvuustestin. Jotkin asiakkaamme edellyttävät myös turvallisuusselvityksen tekemistä. 

Kiinnostuitko tehtävästä? 

Jätä hakemuksesi viimeistään 23.2.2025. Lisätietoja tehtävästä antaa toimitusjohtaja Tuomo Karhapää. Tavoitat Tuomon sähköpostitse tuomo.karhapaa@otaverkko.fi tai puhelimitse: 040 504 5748  

Jätä hakemus

Rekrylomake

Lähettämällä viestin hyväksyt rekisteriselosteen

Muut avoimet paikat

Alle olemme listanneet kaikki avoinna olevat työtehtävämme. Jos uskot olevasi tuleva Otaverkkolainen, mutta et ole varma vastaako osaamisesi ilmoitustamme tai jokin muu asia mietityttää, ole meihin yhteydessä matalalla kynnyksellä ilmoituksessa olevan lomakkeen kautta. Voit myös lähettää hakemuksen, CV:n tai ihan vain linkin LinkedIn-profiiliisi ja palaamme kanssasi asiaan.
Microsoft 365 –asiantuntija (tietoturva) 
Lue lisää ja hae
Tekninen asiantuntija (Service Desk: etä- ja lähituki) 
Lue lisää ja hae
Key Account Manager (IT-palvelut)
Lue lisää ja hae
Avoin hakemus
Mikäli juuri nyt ei ole osaamistasi vastaavaa tehtävää avoinna, mutta uskot olevasi tuleva Otaverkkolainen, ota meihin rohkeasti yhteyttä. Voit lähettää hakemuksen, CV:n tai ihan vain linkin LinkedIn-profiiliisi ja palaamme kanssasi asiaan.
Lähetä avoin hakemus