Kasvatamme joukkuettamme ja haussa on

Teknisiä Service Desk -asiantuntijoita

Olemme IT-ulkoistuspalveluihin ja sovelluskehitysympäristöihin erikoistunut IT-palvelutalo. Missiomme on tehdä IT-maailmasta turvallinen, hallittava ja ymmärrettävä. Meitä ei valita hinnan vuoksi, meidät valitaan, koska me välitämme.

Viime vuoden liikevaihtomme kasvoi hyvin ja tulee olemaan noin 3,6 miljoonaa euroa. Kuluvan vuoden kasvunäkymät ovat erittäin hyvät.

Nyt joukkueessamme onkin pelipaikkoja auki ja Service Deskiimme on haussa

Teknisiä asiantuntijoita

Oletko valmis ottamaan seuraavan askeleen uralla, kehittymään asiantuntijana? Tekemään Service Deskissä jopa sellaisia tehtäviä, jotka muissa organisaatioissa kuuluisivat ylemmälle asiantuntijatasolle? Etsimme asiakaspalveluhenkisiä ongelmanratkaisijoita, jotka ymmärtävät, että suuret voimat tuovat mukanaan myös suuren vastuun.

Tulet toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa ja olet tikettejä pelkäämätön tiimipelaaja., Hoidat vastuullesi ottamasi tehtävät niin hyvin kuin suinkin osaat. Tiedät, että toisille asiakkaille ratkaisun laatu tarkoittaa teknistä laatua, toisille kustannustehokkuutta ja kolmansille aikataulussa pysymistä. Kykenet itsenäiseen työskentelyyn ja pystyt mukautumaan nopeastikin muuttuviin tilanteisiin. Et murru aikapaineessa ja työskentelet johdonmukaisesti kiireellisessäkin vianselvitystyössä.

Otaverkossa Service Desk tarkoittaa muutakin kuin puhelimeen vastaamista ja kaikkea muuta kuin tikettien pyörittelyä. Tekniset asiantuntijat tekevät meillä mm. verkon päätelaitteiden tietoturvan valvontaa ja tietoturvauhkien torjuntaa, konesaliemme laitteistojen ylläpitoa, lähitukikäyntejä asiakkaiden luo, sekä erilaisia asennus- ja ylläpitotöitä – oman työmme kehittämisestä puhumattakaan.

Meillä jokainen saa olla juuri sellainen kuin on. Tiettyjä yhdistäviä piirteitä otaverkkolaisista kuitenkin löytyy. Olemme kaikki asiakaspalveluhenkisiä, oman työmme ehdottomia ammattilaisia ja osaamisestamme terveellä tavalla ylpeitä. Olemme rehellisiä ja luotettavia, mikä näkyy myös asiakkaillemme.

Mitä odotamme sinulta:

  • Sinulta odotamme ennen kaikkea aiempaa kokemusta Service Desk -työstä.
  • Asiakaspalvelutaidot ja ongelmien ratkaisusta nauttiminen auttavat menestymään työssä.
  • Voit osata jotain seuraavista: Windows-työasemat, Windows-palvelimet, AD, Azure AD, käyttäjähallinta yleisesti, Linux-palvelimet, VPN-ratkaisut, palomuurit, tietoliikennevikojen selvitys, WLAN-toteutukset, M365, F-Secure Elements ja EDR, Request Tracker
  • Jos mikään yllä oleva ei täsmää osaamisesi kanssa, kerrothan meille silti osaamisestasi ja siitä, miten se auttaisi meitä palvelemaan loppukäyttäjiä ja kasvattamaan asiakkaidemme liiketoimintaa.
  • Riittävä suomen taito pakollinen, englanti alan luonteen vuoksi välttämätön, ruotsi plussaa.

Mitä tarjoamme sinulle:

  • Työhönsä sitoutuneen GPTW-sertifikaatilla jo kolmesti palkitun työyhteisön, jossa vallitsee avoin ja luottamuksellinen ilmapiiri.
  • Erinomaisen johtamispalvelun. Esihenkilö on olemassa sinua ja sinun kehittymistäsi varten.
  • Monipuoliset uutta teknologiaa hyödyntävät työtehtävät, joissa pääset aidosti kasvamaan ja kehittämään työnkuvaasi – meillä on kasvettu Service Deskistä aina johtoryhmään asti.
  • Paikan työskentelyäsi tukevassa tiimissä, sekä mahdollisuuden kehittää paitsi palvelutarjontaa, mutta myös yrityksen kulttuuria.
  • Elämäntilanteesi mukaan joustavan työn. Emme puhu erikseen etä- ja läsnätyöstä. Meille työ on työtä, ei väliä missä sitä teet. Tosin jotkut työtehtävät edellyttävät silloin tällöin käyntiä toimistolla tai konesaleissamme.
  • Kattavat edut – Laaja työterveys sairaskuluvakuutuksineen, lounasetu, hyvät työvälineet, työsuhdepyörät sekä mahdollisuus käyttää 2 h työaikaa kuukaudessa oman hyvinvointinsa tukemiseen, joko liikunnan tai hieronnan merkeissä.
  • Palkka määräytyy kokemuksesi ja osaamisesi mukaan sijoittuen välille 2500 – 3300 euroa. Lounasetu tulee meillä palkan päälle.

Tule mukaamme rakentamaan parempaa IT-maailmaa! Jätä hakemus alla. Jos sinulla on mitä tahansa lisäkysymyksiä tai jokin mietityttää, kysy matalalla kynnyksellä lisätietoja varatoimitusjohtaja Lenni Laukkaselta tai alla olevalla lomakkeella.

Osana hakuprosessia saatamme teettää soveltuvuustestin. Jotkin asiakkaamme edellyttävät myös turvallisuusselvityksen tekemistä.

Jätä hakemus

Rekrylomake

Lähettämällä viestin hyväksyt rekisteriselosteen

Muut avoimet paikat

Alle olemme listanneet kaikki avoinna olevat työtehtävämme. Jos uskot olevasi tuleva Otaverkkolainen, mutta et ole varma vastaako osaamisesi ilmoitustamme tai jokin muu asia mietityttää, ole meihin yhteydessä matalalla kynnyksellä ilmoituksessa olevan lomakkeen kautta. Voit myös lähettää hakemuksen, CV:n tai ihan vain linkin LinkedIn-profiiliisi ja palaamme kanssasi asiaan.
Tekninen asiantuntija IT-infra-tehtäviin
Lue lisää ja hae
Myyntipäällikkö
Lue lisää ja hae
Teknisiä Service Desk -asiantuntijoita
Metsänneidonkuja 6, 02130 Espoo (ja etänä myös totta kai)
Lue lisää ja hae
Avoin hakemus
Mikäli juuri nyt ei ole osaamistasi vastaavaa tehtävää avoinna, mutta uskot olevasi tuleva Otaverkkolainen, ota meihin rohkeasti yhteyttä. Voit lähettää hakemuksen, CV:n tai ihan vain linkin LinkedIn-profiiliisi ja palaamme kanssasi asiaan.
Lähetä avoin hakemus