Kasvatamme joukkuettamme ja haussa on

Teknisiä Service Desk -asiantuntijoita

Olemme tietoliikenteen ja tietotekniikan asiantuntija- ja palveluyritys, jonka missio on tehdä IT-maailmasta turvallinen, hallittava ja ymmärrettävä. Meitä ei valita hinnan vuoksi, meidät valitaan, koska me välitämme.

Tarjoamme asiakkaillemme teknistä osaamista ja laadukkaita yksilöllisiä ratkaisuja. Korkeat laatuvaatimukset, ensiluokkaiset laitteet, kokeneista ammattilaisista koostuva henkilökunta sekä luotettavat ja tunnetut kumppanit takaavat, että asiakkaillamme on toimiva tietotekninen ympäristö, korkea käytettävyys sekä tietoturvalliset palvelut. Viime vuoden liikevaihtomme kasvoi hyvin ja tulee olemaan noin 3,6 miljoonaa euroa. Kuluvan vuoden kasvunäkymät ovat erittäin hyvät.

Nyt joukkueessamme onkin pelipaikkoja auki ja Service Deskiimme on haussa

Teknisiä asiantuntijoita

Oletko valmis ottamaan seuraavan askeleen uralla, kehittymään asiantuntijana? Tekemään Service Deskissä jopa sellaisia tehtäviä, jotka muissa organisaatioissa kuuluisivat ylemmälle asiantuntijatasolle? Etsimme asiakaspalveluhenkisiä ongelmanratkaisijoita, jotka ymmärtävät, että suuret voimat tuovat mukanaan myös suuren vastuun.

Tulet toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa ja olet tikettejä pelkäämätön tiimipelaaja., Hoidat vastuullesi ottamasi tehtävät niin hyvin kuin suinkin osaat. Tiedät, että toisille asiakkaille ratkaisun laatu tarkoittaa teknistä laatua, toisille kustannustehokkuutta ja kolmansille aikataulussa pysymistä. Kykenet itsenäiseen työskentelyyn ja pystyt mukautumaan nopeastikin muuttuviin tilanteisiin. Et murru aikapaineessa ja työskentelet johdonmukaisesti kiireellisessäkin vianselvitystyössä.

Otaverkossa Service Desk tarkoittaa muutakin kuin puhelimeen vastaamista ja kaikkea muuta kuin tikettien pyörittelyä.

Tekniset asiantuntijat tekevät meillä mm. verkon päätelaitteiden tietoturvan valvontaa ja tietoturvauhkien torjuntaa, konesaliemme laitteistojen ylläpitoa, lähitukikäyntejä asiakkaiden luo, sekä erilaisia asennus- ja ylläpitotöitä – oman työmme kehittämisestä puhumattakaan.

Kunnianhimoinen tavoitteemme on, että Service Desk ratkaisee suurimman osan tukipyynnöistä, usein jo puhelun aikana. Tällä hetkellä Service Desk ratkaisee tiketeistä yli 80 prosenttia itse ilman turhaa pallottelua asiakastyytyväisyyden ollessa huippuluokkaa.

Pääasiallinen työkielemme on suomi, koska se on työkielenä myös suurella osalla asiakkaistamme. Riittävä suomen kielen taito on siis välttämättömyys. Arvostamme ruotsin kielen osaamista. Sujuva englannin taito lienee tällä alalla itsestäänselvyys. Työn luonteesta johtuen sekä suullinen, että kirjallinen ulosanti on yhtä tärkeää, kielellä kuin kielellä. Ajokortin pitäisi taskustasi löytyä, koska aina ole aikaa odottaa seuraavaa bussia.

Meillä jokainen saa olla juuri sellainen kuin on. Tiettyjä yhdistäviä piirteitä otaverkkolaisista kuitenkin löytyy. Olemme kaikki asiakaspalveluhenkisiä, oman työmme ehdottomia ammattilaisia ja osaamisestamme terveellä tavalla ylpeitä. Olemme järjestelmällisiä ja meillä on hyvä paineensietokyky. Olemme rehellisiä ja luotettavia, mikä näkyy myös asiakkaillemme.

Olemme kiinnostuneita tietotekniikasta, mutta myös ihmisistä tekniikan takana. Asiakkaamme tuntevat Service Deskin työntekijät nimeltä, ja me asiakkaidemme työntekijät. Ennen kaikkea tiedämme, ettemme ole koskaan valmiita. Aina on uutta opittavaa, koskaan ei tiedä, mihin suuntaan maailma seuraavaksi pyörähtää, mutta haluamme ottaa siitä selvää!

Mitä tarjoamme sinulle:

  • Työhönsä sitoutuneen GPTW-sertifikaatilla jo kolmesti palkitun työyhteisön, jossa vallitsee avoin ja luottamuksellinen ilmapiiri.
  • Erinomaisen johtamispalvelun. Esihenkilö on olemassa sinua ja sinun kehittymistäsi varten.
  • Monipuoliset uutta teknologiaa hyödyntävät työtehtävät, joissa pääset aidosti kasvamaan ja kehittämään työnkuvaasi – meillä on kasvettu Service Deskistä aina johtoryhmään asti.
  • Paikan työskentelyäsi tukevassa tiimissä, sekä mahdollisuuden kehittää paitsi palvelutarjontaa, mutta myös yrityksen kulttuuria.
  • Elämäntilanteesi mukaan joustavan työn. Emme puhu erikseen etä- ja läsnätyöstä. Meille työ on työtä, ei väliä missä sitä teet. Tosin jotkut työtehtävät edellyttävät silloin tällöin käyntiä toimistolla tai konesaleissamme.
  • Kattavat edut – Laaja työterveys sairaskuluvakuutuksineen, lounasetu, hyvät työvälineet, työsuhdepyörät sekä mahdollisuus käyttää 2 h työaikaa kuukaudessa oman hyvinvointinsa tukemiseen, joko liikunnan tai hieronnan merkeissä.
  • Palkka määräytyy kokemuksesi ja osaamisesi mukaan sijoittuen välille 2500 – 3300 euroa. Lounasetu tulee meillä palkan päälle.

Mitä odotamme sinulta:

  • Sinulta odotamme ennen kaikkea aiempaa kokemusta Service Desk -työstä.
  • Asiakaspalvelutaidot ja ongelmien ratkaisusta nauttiminen auttavat menestymään työssä.
  • Voit osata jotain seuraavista: Windows-työasemat, Windows-palvelimet, AD, Azure AD, käyttäjähallinta yleisesti, Linux-distrot, VPN-ratkaisut (meillä Pulse Secure), palomuurit, tietoliikennevikojen selvitys, WLAN-toteutukset, M365, F-Secure Elements ja EDR, Request Tracker.
  • Jos mikään yllä oleva ei täsmää osaamisesi kanssa, kerrothan meille silti osaamisestasi ja siitä, miten se auttaisi meitä palvelemaan loppukäyttäjiä ja kasvattamaan asiakkaidemme liiketoimintaa.
  • Riittävä suomen taito pakollinen, englanti alan luonteen vuoksi välttämätön, ruotsi plussaa.

Tule mukaamme rakentamaan parempaa IT-maailmaa! Jätä hakemus alla. Jos sinulla on mitä tahansa lisäkysymyksiä tai jokin mietityttää, kysy matalalla kynnyksellä lisätietoja varatoimitusjohtaja Lenni Laukkaselta tai alla olevalla lomakkeella.

Osana hakuprosessia saatamme teettää soveltuvuustestin. Jotkin asiakkaamme edellyttävät myös turvallisuusselvityksen tekemistä.

Jätä hakemus

Rekrylomake

Lähettämällä viestin hyväksyt tietosuojaselosteen

Muut avoimet paikat

Alle olemme listanneet kaikki avoinna olevat työtehtävämme. Jos uskot olevasi tuleva Otaverkkolainen, mutta et ole varma vastaako osaamisesi ilmoitustamme tai jokin muu asia mietityttää, ole meihin yhteydessä matalalla kynnyksellä ilmoituksessa olevan lomakkeen kautta. Voit myös lähettää hakemuksen, CV:n tai ihan vain linkin LinkedIn-profiiliisi ja palaamme kanssasi asiaan.
Teknisiä Service Desk -asiantuntijoita
Metsänneidonkuja 6, 02130 Espoo (ja etänä myös totta kai)
Lue lisää ja hae
Technical Specialist (Windows)
Metsänneidonkuja 6, 02130 Espoo
Lue lisää ja hae
Technical Specialist (Linux)
Metsänneidonkuja 6, 02130 Espoo
Lue lisää ja hae
Avoin hakemus
Mikäli juuri nyt ei ole osaamistasi vastaavaa tehtävää avoinna, mutta uskot olevasi tuleva Otaverkkolainen, ota meihin rohkeasti yhteyttä. Voit lähettää hakemuksen, CV:n tai ihan vain linkin LinkedIn-profiiliisi ja palaamme kanssasi asiaan.
Lähetä avoin hakemus