Kulissien takana

Sinulla on oikeus nähdä kulissien taakse, esitteiden ja myyntipuheiden taakse. Sen sijaan, että haluaisimme todistaa asioita, pyrimme osoittamaan niitä. Olemme avanneet eritoten niitä asioita, jotka ostajia palveluntarjoajan valinnassa usein askarruttavat.

Osaaminen

Lue mitä rahallasi saat

Vastuullisuus

Kun vastuullisuusasiat ja niihin liittyvät käytännöt ja työkalut ovat kunnossa, voi luottavaisin mielin keskittyä omaan liiketoimintaan, kehittää, kehittyä ja innovoida. Isoon kuvaan, muuttuvaan regulaatioon tai asiakkailta ja kumppaneilta tuleviin vaatimuksiin on kevyempi ja ketterämpi vastata, kun perusta on kunnossa ja kumppanit sellaisia, jotka auttavat sen kunnossa pysymistä arjessa.

Palvelu

Kun me lunastamme IT-palveluihin liittyvät lupaukset päivästä toiseen, voit sinä käyttää aikasi oman liiketoimintasi kehittämiseen.

Oletko kiinnostunut palveluistamme?

Ota meihin yhteyttä, tai jätä meille yhteydenottopyyntö!
Ota yhteyttä - CTA-osion lomake (Pienempi)

Lähettämällä viestin hyväksyt rekisteriselosteen.

Miksi IT-palveluiden ostaminen koetaan vaikeaksi?

Koetko, että IT-palveluntarjoajien vertailu on haastavaa? Niin moni muukin. Kokemustemme mukaan liiketoimintapäättäjän voi olla vaikeaa arvioida palveluntarjoajien eroja, luotettavuutta sekä puhua samaa kieltä.

Päättäjiä mietityttää usein

  • Onko palveluntarjoaja ymmärtänyt tavoitetilan ja sen saavuttamiseen liittyvät haasteet oikein?
  • Vertaavatko he päärynää ja omenaa toisiinsa?
  • Hämärtyykö iso kuva teknisen jargonin alle?
  • Tarjotaanko heille ratkaisuja ja uutta teknologiaa ilman, että sillä poistetaan todellisia ongelmia?
  • Eri palvelumallien ja niiden erojen hahmottaminen
  • Kuinka paljon heidän pitää itse ymmärtää IT:stä, jos koko IT on ulkoistettu?
  • Toteutuvatko lupaukset ja ratkaisuajat oikeasti – etenkin kun ne tuntuvat olevan kaikilla samat?
  • Sopimusrajapintojen hallintaan liittyvät kysymykset
  • Palveluntarjoajien eettinen ohjeistus ja vastuullisuuskysymykset
  • Yrittääkö myyjä huijata häntä?

Miksi IT-palveluiden tuottaminen on vaikeaa?

Ei se tälläkään puolella niin helppoa ole, vaikka saman pöydän äärellä olemmekin.

Meitä mietityttävät usein

  • Mihin kustannuksiin me ns. näkymättömän työn hinnoittelemme? Esimerkkeinä sertifikaatit ja osaamispääoman hankkiminen. Alalla kun jatkuva oppiminen on välttämätöntä. Markkinaseuranta ja uusien liiketoimintamahdollisuuksien analysointi vievät yllättävän paljon aikaa, mutta ovat elinehtomme.
  • Näkevätkö asiakkaamme tietoturvainvestointiemme ja vastuullisuustyömme epäsuoran lisäarvon?
  • Miksi ostajat tuijottavat tuntihintoja työn taustalla olevan osaamisen ja työstä saadun arvon sijaan. Yleensä palkka kun korreloi työn tuottavuuden kanssa eli edullisempi tuntihinta voi tarkoittaa pidempää työn kestoa ja tulla sitä kautta kalliimmaksi.
  • Osaammeko kuvata kaikki vastuut ja riskit, jotka kannamme asiakkaidemme puolesta, esimerkiksi liiketoimintakriittisen datan säilömiseen liittyen.
  • Alan nuoruudesta ja nopeasta kehityksestä johtuva standardien ja käytäntöjen puuttumisesta johtuvat markkinaa vääristävät lieveilmiöt.
  • Mistä tiedämme tänään, millaista osaamista asiakkaamme tarvitsevat huomenna tekoälyn ja robotiikan muuttaessa heidän toimialojaan?