IT:n ulkoistuspalvelut yrityksille

IT:n ulkoistuspalvelut

Voit ulkoistaa IT-ylläpidon ja -hallinnan tai rakentaa oman IT-osaston Otaverkon asiantuntijoista

Ylläpito

Valintasi silloin, kun tiedät mitä tarvitset ja haluat keskittää aikasi liiketoiminnan ja IT:n kehittämiseen, etkä perustietotekniikan rutiinien pyörittämiseen.

  • IT-infran ja käyttötuen ulkoistaminen

Investointi alk. 500 €/kk

Ota yhteyttä!

Ylläpito ja kehitys

Valintasi silloin, kun tarvitset enemmän kuin vain perustietotekniikan palveluna. Saat nimetyn IT-Managerin avuksi kehittämään liiketoimintaasi. Kehitystyö voi ulottua palvelunhallinnan lisäksi esim. sisäisiin prosesseihin, kustannusten hallintaan, lainsäädännön asettamien vaatimusten hallinnointiin tai 3. osapuolen sopimuksiin ja sovelluksiin.

  • IT-infran ja käyttötuen ulkoistaminen
  • Nimetty IT-Manager

Investointi alk. 1500 € /kk

Ota yhteyttä!

Kokoa oma tietohallintosi

Valintasi, kun tietohallinnan tarpeenne ja tavoitteenne ovat suuret. Tarvitsette perinteisen ylläpidon lisäksi käsipareja ja asiantuntijuutta IT:n ja liiketoimintanne viikoittaiseen kehittämiseen. Tämän palvelupaketin avulla skaalaat resursseja joustavasti ja ketterästi tarpeesi mukaan.

  • IT-infran ja käyttötuen ulkoistaminen
  • Nimetty IT-Manager
  • IT-konsultointi –ja arkkitehtipalvelut

Investointi alk. 5500 €/kk

Ota yhteyttä!

Jutellaanko IT:n ulkoistamisesta?

Jätä vain yhteystietosi, niin me olemme sinuun yhteydessä!
Ota yhteyttä - CTA-osion lomake (Pienempi)

Lähettämällä viestin hyväksyt rekisteriselosteen.

IT-konsultointipalvelut

Tarjoamme sparrailutuen johdolle tai tuomme lisäarvoa sisäisen IT-osastonne tueksi, tarpeesi mukaan. Me emme myy mitään, mitä et tarvitse.

IT-konsultointi voi tarkoittaa meillä IT-infran modernisointia, tilannekuvakartoituksia, tietoturvan kehittämistä, kustannustenhallintaa, Microsoft 365 -ympäristöjen tehokasta käyttöä tai tietohallinnon strategisempaa johtamista.

Lue lisää IT-konsultoinnista!

Referenssit

Nainen vaaleassa toimistossa
Asiakastarina: IT:n kokonaisulkoistus, Tuokko

Hyvä kommunikaatio tekee hankalistakin IT-asioista mutkattomampia

Otaverkon kanssa kommunikointi on helppoa: meiltä löytyy samanlaista huumoria ja keskustelu liitää vauhdikkaasti. Päivän päätteeksi vaikeatkin IT-maailman asiat tuntuvat helpoilta ja selkeiltä.
Janne Elo
toimitusjohtaja
Tuokko
Nainen pysäköintihallissa puhelin kädessä
Asiakastarina: IT:n kokonaisulkoistus, Pasilan Pysäköinti

Toimiva IT on Pasilan Pysäköinnin liiketoiminnalle ensisijaisen tärkeää

Otaverkon otteessa erityisen positiivista on se, että he pyrkivät kuuntelemaan asiakasta ja sitä, mitä asiakas tarvitsee. He eivät tavoittele oman tuoton maksimointia vaan asiakkaan etua.
Rauno Kadenius
toimitusjohtaja
Pasilan Pysäköinti
Edistian Kilonkallion toimipiste
Asiakastarina: IT:n kokonaisulkoistus, Edistia

IT-ulkoistus vie Edistiaa oikeaan suuntaan

Vuorovaikutus Otaverkon kanssa on välitöntä. Otaverkko tuntee Edistian ja auttaa meitä kehittämään tietojärjestelmäympäristöämme juuri tarpeidemme mukaisesti. Yhteistyömme on hioutunut kuluneiden vuosien aikana erittäin toimivaksi paketiksi.
Kari Haukka
talouspäällikkö
Edistia
Kerrostalorakennus
Asiakastarina: Käyttötuki ja palvelinkapasiteetti, Espoon Asunnot Oy

IT-ulkoistuksen ansiosta Espoon Asuntojen oma IT-tiimi voi keskittyä liiketoiminnan kehittämiseen

Oma ICT-tiimimme on pystynyt keskittymään liiketoimintamme tarpeisiin ja arkkitehtuurin suunnitteluun, kun tuki ja ylläpito on voitu jättää suurelta osin Otaverkolle. Meillä on toimiva kumppanuus selkeillä vastuunjaoilla.
Merja Ritamo
Talousjohtaja
Espoon Asunnot Oy
Käsi, jossa on kynä, piirtää Omnian logoa ilmaan
Asiakastarina: Perustietotekniikasta strategiseen kehittämiseen, Omnia

Strateginen IT-kumppanuus toimii – ”Kaikki Otaverkossa henkii sitä, että he ajattelevat asiakkaan parasta”

Otaverkko ymmärtää bisnestämme ja ehdottaa aktiivisesti parannustoimenpiteitä. Koen, että tarpeemme tulevat kuulluiksi ja että voin luottaa Otaverkkoon, sillä he pitävät sopimuksista kiinni. Kaikki Otaverkossa henkii sitä, että he ajattelevat asiakkaan parasta.
Tuukka Soini
Kehittämisjohtaja
Omnia
Asiakastarina: Pilvipalveluratkaisu, Software Point

Räätälöity pilviympäristö tuo laboratorioiden toiminnanohjausjärjestelmät nykyaikaan

Otaverkko pystyi räätälöimään pilvipaketin juuri kehittämämme järjestelmän tarpeisiin sopivaksi. Otaverkon joustavuus oli tärkeässä roolissa pilottihankkeen onnistumisessa.
Peter Streng
Tietohallintojohtaja
Software Point

Tutustu kaikkiin palveluihimme:

Microsoft 365 - hallinta ja tietoturva

Käyttötukipalvelu ja Service Desk

Julkipilven ja yksityisen pilven palvelut

Yritys- ja lähiverkko palveluna

Tietotyöläisen työvälineet