Etätuki
Etätuki tarkoittaa tilanteita, jossa loppukäyttäjiä opastetaan tietoteknisissä ongelmatilanteissa. Tarvittaessa loppukäyttäjän työasemalle muodostetaan yhteys etäyhteysohjelman avulla. Käyttötukimallimme on kiinteähintainen, joten työntekijänne voivat olla meihin yhteydessä rajattomasti ja matalalla
Päätelaitesuojaus
Palvelu pitää sisällään yritystason päätelaitesuojauksen. Palveluun kuuluvat automatisoidut haittaohjelmatarkastukset sekä haittaohjelmien poistot.
Laiterekisteri ja laitehallinta
Laiterekisteri antaa näkyvyyden yrityksenne laitteisiin, kuten laitteiden elinkaareen ja tietoturvaan. Laiterekisteri edellyttää Microsoft Intunen käyttöä. Laiterekisteriä voidaan laajentaa laitehallinnaksi.
Microsoft 365-lisenssit
Suosituslisenssimme tavanomaiseen pk-yrityskäyttöön on Microsoft 365 Business Premium, joka soveltuu useimpien yritysten tarpeisiin erinomaisesti. Lisenssi pitää sisällään niin suosituimmat tuottavuussovellukset kuin aimo annoksen tietoturvaakin. Voit kuitenkin valita lisenssityypin täysin vapaasti. Me autamme sinua oikean lisenssityypin valinnassa.
Lähituki
Lähituki tarkoittaa tilannetta, jossa Otaverkon asiantuntija työskentelee asiakkaan toimitiloissa. Lähituessa voidaan ratkaista muun muassa ne ongelmat, joiden ratkaisu ei onnistu etäyhteydellä. Kiinteähintainen käyttötukipalvelumme ei sisällä vakiona lähitukikäyntejä, vaan lähitukikäynnit ja käytännöt sovitaan aina tapauskohtaisesti.
Microsoft 365 -käyttäjien ja lisenssien hallinta
Microsoft 365 -käyttäjien ja lisenssien hallinta pitää sisällään käyttäjätunnusten luomisen, muutosten tekemisen ja tunnusten poistamisen, sekä lisenssien hallinnan ja käyttöoikeusmuutokset silloin kun työ kohdistuu palvelun piirissä olevaan tiliin.