Käyttötukipalvelu ja Service Desk

Ongelmia ATK:n kanssa? Kadonnut tiedosto, haasteita kirjautumisen kanssa, langattomat kuulokkeet lakkasivat toimimasta, Copilot hallusinoi? Saisiko olla nopeasti reagoiva ja palvelualtis IT-käyttötuki?

Yleiskatsaus

Käyttötukipalvelulla varmistat sujuvan työskentelyn

Perinteisesti IT-tuen tarve on yhdistetty toimimattomiin laitteisiin ja kaatuileviin sovelluksiin. Laitehallinta on kehittynyt, ja sovellukset ja käyttöjärjestelmät ovat luotettavampia kuin koskaan. Siksi perinteisen IT-tuen tarve on vähentynyt. Yksi ydintehtävistämme onkin ollut luoda teille niin toimintavarma ja tietoturvallinen ympäristö, ettei tukeemme tarvitsisi olla päivittäin yhteydessä samojen ongelmien takia.

Käyttötuelle on yhä edelleen paikkansa, kun se parantaa tietoturvaa, työnantajamielikuvaa ja antaa nopeasti ratkaisut niissä arjen tilanteissa, joissa moderni tietotyöläinen tukea tarvitsee. Esimerkiksi tiuhaan uudistuvat Microsoft 365 -sovellukset, niiden oikeaoppinen käyttö tai tekoälyn hyödyntäminen aiheuttavat monille käyttäjille turhaa päänvaivaa. Tuottavuusaspektien lisäksi kasvaneet tietoturva-uhkat mietityttävät käyttäjiä. Otaverkon käyttötukipalvelun avulla kasvatat henkilöstösi turvallisuuden tunnetta, kun varmistat, että työntekijäsi saavat apua vaikkapa kalasteluyrityksiin tai mahdollisiin toimiin tietomurron jälkeen.

Palvelun avulla työntekijöidesi työaika on vapautettu olennaiseen, eikä laitteiden ja ohjelmistojen kanssa tappeluun tai kohtuuttoman pitkäkestoiseen uuden opetteluun, kun vastauksen voisi saada nopeasti soittamalla. Samalla lupaamme auttaa hauskemman työarjen luomisessa – meille on aina ilo soittaa! Fiksua, eikö vain?

Jutellaanko käyttötukipalvelusta?

Jätä vain yhteystietosi, niin me olemme sinuun yhteydessä!
Ota yhteyttä - CTA-osion lomake (Pienempi)

Lähettämällä viestin hyväksyt rekisteriselosteen.

Näin se toimii

Tietotyöläisen moderni Service Desk

Voit valita käyttötukipalvelumme joko kiinteähintaisena  kuukausipalveluna tai mallina, jossa maksat palvelusta käytön mukaan (pay as you go).

Otaverkon käyttötukipalvelun palveluaika on arkisin klo 7.00-17.00 välillä. Vasteaika määräytyy sovitun palvelutason mukaan.

Käyttötukipalvelun palvelulupauksiamme ovat:

  • Alle 45 sekunnin vastausaika saapuviin puheluihin
  • Tukipyynnöistä yli 80 % ratkaistaan yhden henkilötyöpäivän aikana
  • Yli 90 % tukipyynnöistä ratkaistaan ensimmäisellä tukitasollamme

Voit tarkastella reaaliaikasta dataa palvelulupauksiemme toteutumisesta Otaverkko Dashboardilta.

Jotta saat käyttötukipalvelustamme kaiken irti ja IT-ympäristönne toimii parhaalla mahdollisella tavalla, kannattaa tutustua myös Microsoft 365- palveluihimme, toimiva IT-kokonaisuus kun on monen asian summa.

Hinnoittelu

Käyttötuki palveluna tarpeenne mukaan

Käyttötuki tarpeen mukaan

  • Arkisin klo 7.00 - 17.00
  • Perusmaksu 150 € / kk + käytön mukaan 2 € / min
  • Tarjoamme tarvittaessa myös lähitukea 100 € / h

Kiinteä käyttötuki

  • Arkisin klo 8.00 - 16.00 tai 7.00 - 17.00
  • Ei perusmaksua
  • Hinta alk. 20 € / kk per käyttäjä
  • Lähituki on erikseen laskutettavaa työtä 100 € / h

Microsoft 365 hallinta ja tietoturva

  • Microsoft 365 ympäristön hallinta ja tietoturva linkittyvät vahvasti käyttötukeen. Mitä jos hoitaisimme puolestasi molemmat?

Myös tämä saattaa kiinnostaa sinua:

Meiltä saat tuotteistetut Microsoft 365-palvelut, jotka vastaavat modernin työn vaatimuksia ja suojaavat tyypillisimmiltä tietoturvauhkilta. Olipa huolenasi esimerkiksi tuottava tietotyö, laitteiden hallinta, tietoturvapäivitykset, identiteettien väärinkäyttö, datan häviäminen tai vanhentuneet tietoturva- ja tietosuojapolitiikat, olemme apunasi.

Tutustu Microsoft 365 jatkuviin palveluihin