Palvelu

Kun me lunastamme IT-palveluihin liittyvät lupaukset päivästä toiseen, voit sinä käyttää aikasi oman liiketoimintasi kehittämiseen.

Yleiskatsaus

Aikaa tuottaviin asioihin

Mistä tiedät IT-palveluiden laadun ja luotettavuuden? Kaikki kun lupaavat pitkälti samaa ja uusien toimittajien palveluiden tasalaatuisuuteen ja toimintavarmuuteen liittyy aina epävarmuutta.

Markkinoilla on monia toimittajia ja palvelumalleja, mikä tekee oikean ratkaisun valitsemisesta haastavaa. Kun lupaukset eivät toteudu, menee IT-hankinnoista vastaavien henkilöiden työaika vääriin asioihin, eikä oman liiketoiminnan kehittämiseen.

Ongelma ei ole pelkästään hukkaan mennyt työaika, vaan myös yrityksesi tietoturva, tuottavuus ja työnantajamielikuva kärsivät, jos IT ei toimi niin kuin pitäisi. Onkin huolestuttavaa, että yleisin syy vaihtaa IT-kumppania on se, että lupaukset eivät toteudu arjessa.

Ota yhteyttä - CTA-osion lomake (Pienempi)

Lähettämällä viestin hyväksyt rekisteriselosteen.

Hyödyt

Avoimuutta ja luottamusta

Kun IT-palveluntarjoajan ja asiakkaan välillä vallitsee luottamus ja avoimuus sekä puhutaan samaa kieltä, työaikaa ja energiaa säästyy enemmän arvoa tuottaviin asioihin. Palvelu koetaan usein vain ripeänä asiakaspalveluna, mutta siihen sisältyy myös muita ulottuvuuksia ja hyötyjä.
Toistuvien ongelmien ratkaiseminen
Hyvä palveluntarjoaja tunnistaa usein toistuvat ongelmatilanteet, eikä pelkästään korjaa kulloistakin ongelmatilannetta, vaan korjaa juurisyyn, jolla samoja ongelmia ei pääse enää syntymään.
Tekoäly osana palvelukokemusta
Tekoäly nopeuttaa merkittävästi ongelmien ratkaisua ja luo kilpailuetua. Oikea kumppani hyödyntää sitä vastuullisesti ja avoimesti, vastuun ratkaisusta kantaa aina asiantuntija.
Riskien hallinta
Riskitilanteiden tunnistaminen ja niistä viestiminen on hyvän palvelun merkki. Näin voidaan varautua ei-toivotuttuihin seurauksiin jo ennalta. Varautumisen ansiosta seuraukset ovat lievemmät, jos riski realisoituu.
Joustavuus ja muutoskyky
Joustavan kumppanin avulla pystyt mukautumaan nopeasti muuttuviin tilanteisiin ja markkinavaatimuksiin. Palvelumallit joustavat siis tarpeen mukaan.

Näin se toimii

Realiaikaista seurantaa

Edellä mainittuja neljää kohtaa on vaikea mitata, mutta se mikä on mitattavissa, niin sen myös avoimesti näytämme. Palvelun mittareitamme ovat: Asiakastyytyväisyys palvelupyyntöihin, vasteaika, ratkaisuaika ja palveluiden saavutettavuus.

Otaverkko Dashboard

Kurkkaa alta se, miten me mittaamissamme asioissa onnistumme.

Näytä tarkka sisältö

Vasteajan keskiarvo, lasketaan toimistoaikojen (8-16) puitteissa.


Vasteaikalupaus toteutunut, lasketaan toimistoaikojen (8-16) puitteissa.


Tukipyyntö ratkennut service deskissä verrattuna eskalaation jälkeen.


Ratkaisuajan toteuma, lasketaan toimistoaikojen (8-16) puitteissa.

Piilota tarkka sisältö

Hinnoittelu

Ota mukaan

Kun vertaat saamiasi tarjouksia, ota mukaan laskelmiisi palvelun sisällön laajuus ja lupauksiin sitoutumisen taso, äläkä vertaa pelkästään hintaa ja annettuja lupauksia.

Kiinnostuitko palvelustamme?

Ota meihin yhteyttä!
Ota yhteyttä!