Tietotyöläisen työvälineet

Haluatko säästää aikaa ja hankkia laitteet huolettomasti siten, että joku vastaa laitteen koko elinkaaresta aina tilauksesta tietoturvalliseen kierrätykseen?

Yleiskatsaus

Laitteet ja elinkaaripalvelut kätevästi

Tietotyöläisen tärkein työväline on toimiva ja ajantasainen työasema, ja prosessinäkökulmasta kaikista helpointa on tilata kaikki työasemiin liittyvät välineet samasta paikasta. Olemme rakentaneet sujuvan prosessin sinua varten, jotta voit tehdä hankintasi vaivattomasti ja saat laitteet valmiiksi asennettuina suoraan sinne missä niitä tarvitaan. Kun laite tulee lopulta elinikänsä päähän, saat uuden laitteen laitteen ja me huolehdimme laitteen tietoturvallisesta ja vastuullisesta kierrätyksestä.

Työasemien hankkiminen Otaverkolta paitsi säästää aikaasi, myös mahdollistaa kulujen ennakoimisen ja seurannan. Käyttöönotto on vaivatonta ja voit keskittyä oman liiketoimintasi kehittämiseen.

Jutellaanko työvälinehankinnoista?

Jätä vain yhteystietosi, niin me olemme sinuun yhteydessä!
Ota yhteyttä - CTA-osion lomake (Pienempi)

Lähettämällä viestin hyväksyt rekisteriselosteen.

Näin se toimii

Näin se toimii

Näemme koko laiterekisterikannan helposti yhdestä paikasta ja tiedämme milloin mikäkin päätelaite on tulossa elinkaarensa päähän, minkä ansiosta voimme huolehtia puolestasi siitä, että yrityksesi jokaisella työntekijällä on aina toimivat ja ajantasaiset laitteet käytössä.

Kuvasimme alle laitteen elinkaaren pähkinänkuoressa:

  1. Laitteen tilaaminen Otaverkon verkkokaupasta joko itse tai meidän toimesta
  2. Laitteen esiasennus, laitehallintaan liittäminen ja toimitus
  3. Laitteen käyttö ja käytönaikaiset palvelut esim. 3-6 vuotta
  4. Laitteen noutaminen sekä sen tietoturvallinen hävitys tai uusiokäyttö, kun se ei enää palvele tarkoituksen mukaisesti

Arjen käytännöt ja prosessit sovitaan yhdessä palvelun käyttöönoton yhteydessä. Tällöin valitaan esimerkiksi se, että uusitaanko koneita useampi kerralla tietyin väliajoin vai käytetäänkö niitä aina laitteen hajoamiseen tai tuen loppumiseen saakka.

Lisäpalveluina tarjoamme hiilijalanjäljen raportointia, laitteiden tarroitusta sekä huolto- ja takuuasioiden koordinointia, jolloin teemme arjestasi vieläkin huolettomampaa!

Hinnoittelu

Investointiin vaikuttavat tekijät

Palvelun hinnoitteluun vaikuttaa eniten sopimamme käytännöt työvälineiden uusimiseen liittyen. Käytäntöjen lisäksi palvelun hintaan vaikuttaa työasemien kokonaismäärä.

Otaverkon verkkokaupassa hinnat ovat aina läpinäkyvästi kenen tahansa katsottavissa.

Uusi laite

  • Käytäntöjen sopiminen ja tuki laitevalintoihin
  • Erikoishinnoittelu isoihin hankintaeriin
  • Tilaus, asennus ja toimitus

Käytön aikana

  • Käytönaikaiset palvelut (esim. Käyttötukipalvelu ja Microsoft 365)
  • Talous- ja vastuullisuusraportointi
  • Laitteiden tilan ja diagnostiikan valvonta
  • Takuuasioiden ja huoltopyyntöjen koordinointi

Laitteen elinkaaren päättyessä

  • Laitteen nouto
  • Laitteen tietoturvallinen kierrätys tai hävitys
  • Uuden laitteen käyttöönotto

Myös tämä saattaa kiinnostaa sinua

Meiltä saat tuotteistetut Microsoft 365-palvelut, jotka vastaavat modernin työn vaatimuksia ja suojaavat tyypillisimmiltä tietoturvauhkilta. Olipa huolenasi esimerkiksi tuottava tietotyö, laitteiden hallinta, tietoturvapäivitykset, identiteettien väärinkäyttö, datan häviäminen tai vanhentuneet tietoturva- ja tietosuojapolitiikat, olemme apunasi.

Tutustu Microsoft 365 jatkuviin palveluihin!