Asiakastarina Kalastelupalvelu toteutettu yhdessä taloushallintoalan yritys Gallantin kanssa

Yleiskatsaus

Toimiala:
Taloushallinnon palvelut
Henkilöstömäärä:
+150
Olin jo projektin aikana erittäin tyytyväinen Otaverkon tapaan toimia ennakoiden ja asiakasta kuunnellen. Projekti ja lopputulos oli juuri sitä mitä haimmekin – saimme paremman kuvan organisaatiomme nykytasosta ja kykenimme siten paremmin suunnittelemaan tarpeisiimme sopivaa tiedotusta ja koulutusta. Suosittelen palvelua kaikille, jotka esimerkiksi voimakkaan laajentumisen tai muun syyn vuoksi haluavat ajantasaista kuvaa oman henkilöstön valmiuksista tunnistaa erilaisia tietojenkalasteluviestejä. Palvelun saa nopeasti ja vaivattomasti käyttöön.
Aki Kuusisto
CTO
Gallant

Tulokset

Lisää asiakastarinoita

Nainen vaaleassa toimistossa
Asiakastarina: IT:n kokonaisulkoistus, Tuokko

Hyvä kommunikaatio tekee hankalistakin IT-asioista mutkattomampia

Otaverkon kanssa kommunikointi on helppoa: meiltä löytyy samanlaista huumoria ja keskustelu liitää vauhdikkaasti. Päivän päätteeksi vaikeatkin IT-maailman asiat tuntuvat helpoilta ja selkeiltä.
Janne Elo
toimitusjohtaja
Tuokko
Nainen pysäköintihallissa puhelin kädessä
Asiakastarina: IT:n kokonaisulkoistus, Pasilan Pysäköinti

Toimiva IT on Pasilan Pysäköinnin liiketoiminnalle ensisijaisen tärkeää

Otaverkon otteessa erityisen positiivista on se, että he pyrkivät kuuntelemaan asiakasta ja sitä, mitä asiakas tarvitsee. He eivät tavoittele oman tuoton maksimointia vaan asiakkaan etua.
Rauno Kadenius
toimitusjohtaja
Pasilan Pysäköinti
Edistian Kilonkallion toimipiste
Asiakastarina: IT:n kokonaisulkoistus, Edistia

IT-ulkoistus vie Edistiaa oikeaan suuntaan

Vuorovaikutus Otaverkon kanssa on välitöntä. Otaverkko tuntee Edistian ja auttaa meitä kehittämään tietojärjestelmäympäristöämme juuri tarpeidemme mukaisesti. Yhteistyömme on hioutunut kuluneiden vuosien aikana erittäin toimivaksi paketiksi.
Kari Haukka
talouspäällikkö
Edistia
Vihreäsävyinen kuva, jossa laatikko, kasvi, vesilasi ja kaksi kynää
Asiakastarina: Microsoft 365 ja käyttötuki, Ylemmät Toimihenkilöt YTN

Otaverkko muokkasi M365-maailman vastaamaan YTN:n tarpeita

Otaverkko on löytänyt ratkaisuja erityispiirteisiimme ja luonut meille toimivia prosesseja. Nyt olemme puhtaasti hyvässä tilanteessa: niin tietoturva, käytettävyys kuin tukitoimenpiteet toimivat.
Tuomas Meriniemi
järjestökoordinaattori
Ylemmät Toimihenkilöt YTN
Kerrostalorakennus
Asiakastarina: Käyttötuki ja palvelinkapasiteetti, Espoon Asunnot Oy

IT-ulkoistuksen ansiosta Espoon Asuntojen oma IT-tiimi voi keskittyä liiketoiminnan kehittämiseen

Oma ICT-tiimimme on pystynyt keskittymään liiketoimintamme tarpeisiin ja arkkitehtuurin suunnitteluun, kun tuki ja ylläpito on voitu jättää suurelta osin Otaverkolle. Meillä on toimiva kumppanuus selkeillä vastuunjaoilla.
Merja Ritamo
Talousjohtaja
Espoon Asunnot Oy
Korkea rakennus, jonka yläosassa teksti Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
Asiakastarina: OpenShift-ympäristö, Haaga-Helia

OpenShift-ympäristö kehittää Haaga-Helian ohjelmoinnin opiskelijoita kohti työelämää

Otaverkkolaiset ovat olleet aktiivisia, asiantuntevia ja aina tilanteen tasalla. Nyt jälkikäteen pohtiessakaan ei tule mieleen mitään, mitä olisimme tehneet toisin.
Teemu Havulinna
Lehtori
Haaga-Helia